آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مامانی و پسرش

بهار من ....

1391/12/30 14:36
نویسنده : مامانی
452 بازدید
اشتراک گذاری

 

درگیرتوام در این بهار

و از باران تو معطر می شوم

تو مثل نوبرانه این فصل می مانی

شیرین و به یاد ماندنی!

با تو دلم بهانه می خواهد

دوست داشتنت با بهار همدست شده است

همه ی لحظه ها را فرا گرفته است

ای طنین جاری

می دانی،

عشق تو به تعداد نفس هایم است

من ترا هر روز در دم وبازدم نفس می کشم

با لحنی که خدا بشنود

نام تو را زمزمه می کنم

و هربار که تو را صدا می زنم،

بهار در دهانم هزار تکه می شود

کسی

نمی داند خورشید
از حوالی قلب تو طلوع می کند

اکنون هر روز معجزه می شود

که هوا هنوز ذوق تو را دارد

تقویم دل من

مثل هیچ تقویمی نیست

هر گاه که تو لبخند میزنی

می گویند بهار است....

بخند گلم...........نبض بهار در دستان توست

بهارت سبز و سرشار از عشق......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)