آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

مامانی و پسرش

گل و کاردستی

1392/9/20 14:17
نویسنده : مامانی
918 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

یه روز که توی خونه حوصله ات سر رفته بود منم با ماکارونی حسابی سرگرمت کردم

 

یه تعداد از ماکارونی ها رو برات سوراخ کردم یه نخ هم دادم دستت و گفتم دوست داری واسه مامان گردنبند درست کنی؟

 

گفتی چطوری؟ بهت یاد دادم که چطور نخ رو از سوراخ رد کنی تو هم دست به کار شدی و حسابی سرگرم

 

منم خوشحال رفتم مشغول کارهای خودم شدم

 

بعد یه مدت اومدی و گفتی مامان ماکارونی هام تموم شده همشو نخ کردم حالا چطوری گردنبند میشه

 

دو طرفشو واست گره زدم گفتم حالا شد گردنبند

 

گفتی گردنم کن

 

بعد هم رفتی...

 

 وروجک مثل اینکه یادت رفته این گردنبند برای مامانی بوده!!!



 

چند روز قبل خونه مامانجون بودیم گلهای باغچه شون باز شده بود موقع برگشتن به خونه مامانجون بهت یه شاخه گل نرگس دادن تو هم خوشحال همش بو میکردی و میگفتی مامان بیا گلمو بو کن بابا بیا گلمو بو کن خونه که رسیدیم یه گلدون آب کردیم و گلتو گذاشتی توی گلدون

فرداش همش میخواستی کنار گلت باشی و هی بو میکردی میگفتی: چرا گذاشتیش تو آب ؟گلم چطوری آب میخوره؟و...

 

گل خونمون

منم اول برات یه کوچولو توضیح دادم که چرا گلها رو تو آب میذاریم بعد اسم قسمتهای گل رو بهت یاد دادم و اینکه غنچه چطوری گل میشه و کلی اطلاعات دیگه

بعد هم دوتایی رفتیم مقوا و چسب و یه خورده هم حبوبات آوردیم برات یه گل کشیدم وبا چسب همه جاشو چسبی کردم و بهت یاد دادم که چطوری با دونه های عدس ولوبیا گل درست کنی یه خورده برات سخت بود مخصوصا چسبوندن عدس  ولی لوبیا رو دوست داشتی چون دونه هاش بزرگتر بود و راحت تر میتونستی بین انگشتات بگیریشون با ماکارونی هم دوتا پروانه برای گلت گذاشتی بعد هم تاریخ خورد و زدیم به دیوار...

 


خیلی برات جالب بود هر وقت میبینیش هی سوال میپرسی مامان ما چطوری درستش کردیم؟منم سوالو برمیگردونم به خودت و میگم خودت بگو چطوری درست کردی؟

شروع میکنی به توضیح دادن که چطوری چسب زدیم دستات چسبی شد و...

این هم از اولین کاردستی پسرم


دوستت داریم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین کوچولو
20 آذر 92 14:06
سلام خانمی خسته نباشی آفرین به این مامان خلاق و وپسر پرانرژی خییلی جالب بود بوس برای آریا کوچولوی باهوش
مامانی
پاسخ
سلام کلم ممنون
مامان آناهیتا
21 آذر 92 22:02
سلام عزیزم وای چه گردبندی و چه ایده خوبی عزیز خاله می دونستی من عاشق نرگسم وای به شدت دوست دارم . خیلی کاردستیت خوشکله عزیزم خیلی خیلی پسر نازی هستی باهوش خاله
مامانی
پاسخ
سلام گلم قابلی نداره سفارش هم قبول میکنیم مرسی خاله جون
الهه مامان امیر محمد
21 آذر 92 23:06
ریحانه جون، ایده های خلاقانه ای برای بازی با آریا جون دارید. از ایده ها و راهنمایی هاتون استفاده میکنم. ممنون از وقتی که میزارید.
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان نوژاجونی
24 آذر 92 14:10
ریحانه جون ازشیوه کار کردنت با آریا خیلی خوشم اومد چقدر خلاقانه.راستی یه سئوال ماکارونی رو چطوری سوراخ کردی؟اگه تمایل داشتی لینکم کن من لینکیدمتون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم میام وبت توضیح میدم گلم
مامانی درسا
27 آذر 92 7:33
هزار ماشاالله اول به مامانی و بعد آریا جونی ....... منم گل نرگس خیلی دوست دارم .........میبوسمت عزیزم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامانی
پاسخ
مرسی مامانی از حضور تون...
نیکو مامان محمد امیر
29 آذر 92 22:59
بسیاااااااااااااااااااار زیبا و عالی بود یلدا شما هم مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان آرتین(الهه)
30 آذر 92 0:22
آفرین عزیزم خداییش گردنبندت قشنگ شده. کاردستیتم عالیه
مامانی
پاسخ
قابلی نداره...
مامان ضحـــــــــــــا
30 آذر 92 7:55
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مامانی
پاسخ
یلدا بر شما هم مبارک
مامان آناهیتا
13 دی 92 1:19
کجایی شما پیداتون نیست دلمون تنگ شده بیا و کارهای پسرتو نشونمون بده ما هم یاد بگیریم تنهایی اموزش ندیا به ما هم بگو
مامانی
پاسخ
سلام مهربون یه خورده سرم شلوغه در اولین فرصت حتما مینویسم
حسنا
19 دی 92 12:25
سلام آریاجون. خوبی.افرین صدافرین هزاروسیصدافرین. دلم برات تنگ شده و زود بیا خونمون.
مامانی
پاسخ
سلام خانم ما هم دلمون واستون تنگ شده ما رو گذاشتین رفتین رفتین بغل دست مامان و ابجی و داداشها دیگه یادی هم از ما نمیکنین