آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مامانی و پسرش

مادرانه...

1393/10/26 15:00
نویسنده : مامانی
562 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت از دست کارهای کودکت  عصبانی و خسته شدی این متنو با خودت مرور کن

این شادمانی که اکنون در دست توست مدت زیادی نخواهد ماند

این دستان نرم و کوچکی که در دست تو آشیانه دارد در حالی که در آفتاب قدم میزنی همیشه با تو نخواهد بود

همینگونه این پاهای کوچکی که در کنارت می دود و با صدای مشتاقی که بدون وقفه و با هیجان هزاران سوال از تو میکند تا ابد نیستند

این صورتهای قابل اعتماد که به طرف تو توجه میکنند یا بازوان کوچکی که بر گردن تو حلقه میشوند و لبان نرمی که بر روی گونه های تو فشار می آورند دایمی نیستند

قلب خودت را بر ایشان ارزانی بدار

روزهایشان را از شادی پر کن

در خوشی و شادمانی معصومانه شان شریک باش

که طفولیت جز دو روزی بیش نیست و با چشم بر هم زدنی برای همیشه از دست خواهد رفت...

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (6)

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
27 دی 93 11:03
منم هر وقت: خرابکاری های علیرضا+ نقاشی هاش روی سرامیک ها و کابینت ها+ سوالات مکرر+ گریه های گاه و بیگاهش و علاقه اش به بازی با آب و گِل و حیوانات و ... رو می بینم دقیقاً همین حسی رو دارم که شما نوشته اید
مامانی
پاسخ
سلام الهام جون اینکه خیلی خوبه اگه همیشه این حس باهامون باشه عالیه
مریم مامان آیدین
27 دی 93 13:41
خییییییییلی قشنگ و کااااااااااااملا واقی بود بابا من خودم روزی هزار و پونصد بار اینارو به خودم میگم...تو دیگه اشکمو درنیار
مامانی
پاسخ
مــــــــــررریـــــــــــم جووووووووووون
مریم مامان آیدین
27 دی 93 13:42
باورت میشه گاهی به خودم میگم عجب غلطی کردم مامان شدم!!! بابا سختی های بچه داری و بزرگ کردنشون و استرس ها یه طرف این احساسات و تغییرات روز به روز و دلتنگی هارو کجای دلم بزارم اخه
مامانی
پاسخ
آخه اگه مامان نمیشدیم که خیلی چیزا رو از دست میدادیم منم خودم هر وقت میخونمش
دلارا پاکرخ
28 دی 93 17:54
با سلام دخترای عزیز=== آموزش خیاطی و بافتنی .... مد و زیبایی ... روابط زناشویی ... قلاب بافی .. کاردستی --- آشپزی و میوه آرایی -- سفره آرایی و ...... در سایت زیر به صورت کاملا رایگان ممنون میشم کسانی که وبلاگ دارند ما رو تحته عنوان آموزش بافتنی پیوند کنند. http://www.Artakava.com/tailor
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم
Kosar
29 دی 93 19:20
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥__ ___♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥___ __♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______ ____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
دنیای دسر
2 بهمن 93 18:19
آپــــــــــــــم عزیزم (:
مامانی
پاسخ
میام پیشت گلم
مامان مهدیه
4 بهمن 93 17:08
عالی بود.....خدا پسر گلتو حفظ کنه
مامانی
پاسخ
خواهش میشه ممنون عزیزم
نوشین مامان آریا
6 بهمن 93 11:05
مامانی خیلی زیبا بود ممنون
مامانی
پاسخ