آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

مامانی و پسرش

نظرات (8)

مامان فرزانه
28 بهمن 93 14:39
سلام عزیزم کوچولوی نازی داری به وبلاگم سر بزن ضرر نداره یه نگاهی بنداز برای کوچولوت همه چیز هست منترتم دوست خوبم
مریم مامان آیدین
29 بهمن 93 11:51
به به چقدر کتااااااااااااااااااب پس تا یه مدتی حساااااااااااابی سرگرمین هااااااا آیدین هم یه بار پارسال نبات کوچولو گرفت و خیییلی دوسش داشت...باید باز براش بگیرم...مرسی یاداوری کردی
مامانی
پاسخ
ُسلام مریم جونی نه بابا اینا هر کدوم شومصد بار خونده شده من تنبلی کردم و پستشو نذاشته بودم گنجینه کتابمون رو به پایان منتظر یه نمایشگاه کتابم که دوباره برم خرید مجله عالییه حتما براش بخر ببوسش
الهام مامان علیرضا
30 بهمن 93 1:28
ممنون بابت معرفی کتاب ها ریحانه جون
مامانی
پاسخ
قربونت لهام جون
نوشین مامان آریا
2 اسفند 93 9:30
چه کتاب های قشنگی مرسی مامانی که کتاب های گل پسررو گذاشتی
مامانی
پاسخ
قابل نداره عزیزم
مینا حسینی
4 اسفند 93 15:53
عالی مرسی کتابای قشنگیه واقعا
مامانی
پاسخ
ببوسید گل پسری مونو
مامان مونا
8 اسفند 93 13:55
سلام عزیزم. ممنونم که همیشه نسبت به من لطف داری. مدتی بود نت نداشتم. چه پسر نازی داری. ماشا.... پس مامان ریحانه عزیزممممم شما هستین؟مجدداز آشتاییتون خوشحاااااالم. رمزدارتونتوتستم بخونم. راستی عکس پروفایلت هم حساااابی قشنگه....
مامانی
پاسخ
سلام مونا جون قربونت عزیزم میام بهتون رمز میدم خوشحال شدم
joojoo
25 اسفند 93 16:57
ممنون که نظر دادی عزیزم خدا همیشه سایتون بالا سر پسرتون نگه داره ببخشین که نتونستم تمام مطالبتو بخونم آخا بیشترش رمز دازه کتاباتونم که محشره فعلا
مامانی
پاسخ
مامان زهره
28 اسفند 93 8:31
سلام گلم پسرت نازت چطوره سال نو رو به شما تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوش بهمراه سلامتی پیش رو داشته باشید براتون در این سال بهترین ها رو آرزومندم امیدوارم به تمامی آرزوهاتون برسید دوستتون دارم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از تبریکت و آرزوهای قشنگتون