آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مامانی و پسرش

تاتی تاتی

1391/3/9 11:41
نویسنده : مامانی
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

آریا کوچولو دیروز عصر اولین قدمهای زندگیشو آروم آروم برداشت و شروع کرد به راه رفتن یووووووهووووووووو

niniweblog.com

 

من که خیلی خوشحال شدم و  ذوق کردم وقتی هم که بابایی اومد خونه تاتی تاتی رفتی سمت بابایی و بابایی هم کلی خوشحال که پسرش راه میره .

niniweblog.com

 البته هنوز تعادل نداری و یهو می افتی زمین اخه بیشتر از اون که بخوای راه بری دوست داری بدو بدو کنی(شیطونی)

niniweblog.com

 

قربون اون قدمهای کوچیکت

niniweblog.com

 

دیروز یه اتفاق خوب دیگه هم افتاد

 

سومین مروارید کوچولوت هم خودشو نشون داد یه دندون ناناز که بعد از چند روز بلاخره از زیر لثه هات اومد بیرون البته یه دندون دیگه هم تو راه داری و منتظریم که در بیاد

 

 

                    niniweblog.com

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم

 

 **************************************************************************

روز شمار تولد:16روز مونده تا تولدت گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیبا
9 خرداد 91 14:21
مبارکه قدم هات عزیزم.پارسا گلی ما که هنوز 4دست وپا هم نمیره خدایا چی میشه من هم این روز رو ببینم؟
مامانی درسا
9 خرداد 91 19:28
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php