آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

مامانی و پسرش

پسر18ماهه من..

1391/10/4 14:40
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز همراه بابایی رفتیم و واکسنتو زدیم تا ظهرحالت خیلی خوب بود و لی کم کم بهانه گیریهات شروع شد همش پاتو میگرفتی و موقع راه رفتن هم مشکل داشتی قربونت برم پات درد میکرد.

دیشب هم تب داشتی و نمیتونستی بخوابی

امروز حالت بهتره پات درد میکنه ولی اصلا به روی خودت نمیاری و همش ورجه وورجه میکنی قربون این پسر برم ....

فعلا چند سالی از شر واکسن راحت شدی!!!!!!!!!

چند روزیه که داری روی کلمات جدید تمرکز میکنی.هر موقع که من یا بابایی یه کلمه جدید میگیم تو هم با خودت تکرارش میکنی و اونقدر حرفهاشو جابه جا میکنی تا بتونی یه جوری تلفظش کنی.

خیلی از کلمه ها رو یاد گرفتی و ازشون استفاده میکنی مثلا:

برو٬بیا٬ دیدی٬ پاشو و...

سال قبل این موقع همش دلم میخواست زودتر حرف زدن یاد بگیری و بهم بگی مامان

تا چشم به هم زدم گذشت ...

خیلی زود...

حالا میای دستتو دور گردنم حلقه میزنی و میگی :"مامان دو"...

منم قند تو دلم آب میشه و محکم بغلت میکنم ومیبوسمت میگم عزیزم منم دوستت دارم

بعد تو هم بهم میگی :ادید(عزیزم)...

چقدر شیرین و دوست داشتنی هستی.........

چه دلی دارم من...
که ذوق از خنده‌های تومرا نمی‌کشد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 18:03
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ضحا
29 آذر 91 7:49
18 ماهگيت مبارك آريا جون خدا رو شكر واكسنتم زدي و تا 6 سالگي راحتي
رجبی
29 آذر 91 20:19
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
ثمین
30 آذر 91 14:37
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 دی 91 22:13
سلام مامانی توی پرسش و پاسخ در مورد شربت دیفن هیدرامین پرسیده بودین راستش من شنیدم اصلا نباید به بچه ها دیفین هیدرامین بدیم شما هم پرس و جو کنید اکسپورتورانت هم میگن بده چون سرفه رو سرکوب میکنه و نمیزاره عفونت سینه بزنه بیرون و تو بدن میمونه